Bevezetés » TEENDŐK reklamáció esetén

TEENDŐK reklamáció esetén

Hogyan járjon el reklamáció esetén?

Az alábbi linken REKLAMÁCIÓK jogszabály alapján megírt pontok vannak megszerkesztve. 

Cégünk tapasztalatai alapján pár pontban összeszedtük, hogy milyen lépésekre kell odafigyelni az esetleges
REKLAMÁCIÓ MEGELŐZÉSE érdekében. 

TIPPEK:

1. AZONNALI KONTAKT - Amennyiben valami probléma lépett fel ,vagy elakadt a szerelési munkáknál , úgy kérem hívja a 06 20 400 2532 telefonszámot. Szívesen segítünk Önnek! 

2. KÜLDJÖN FÉNYKÉPET - Kérjük, amennyiben bármilyen probléma lépne fel akár a szereléssel kapcsolatosan is, kérem az alábbi e-mail címre egy rövid leírással és fényképekkel küldje el nekünk elakadása okát.wcbidet@wcbidet.hu Nagyon sok esetben könnyen megoldható esetekkel találkozunk. 

3. ELLENŐRIZZE A TERMÉKET AZONNAL A MEGÉRKEZÉSE IDEJÉBEN 
- Ezt a pontot tartjuk a legfontosabbnak, mivel 95 %-ban törött áru reklamációjával találkozunk, miközben 50 megrendelésből 1 sérült. De mi még  ezt a százalék számot is tökéletesíteni szeretnénk. 

Bízom benne, hogy ezeket a pontokat elolvasva és betartva csökkenteni tudjuk a reklamációk fogadását és, hogy a WC+BIDÉ 2in1 terméket évekig szervizelés nélkül tudja majd használni.